*(^_^)*

Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 6, 2011

CONTEST AKU SAYANG DIA !!


KATEGORI BERSAMA BFF


AKU SAYANG DIA KERANA...

perkenalan kami bermula semasa orientasi tingkatan 1, memandangkan aku baru berpindah di sekolah berdekatan dengan rumah, so aku x de kawan masa awal-awal ke sekolah tersebut. kebetulan, kami ditempatkan dalam 1 kelas...alhamdulillah...kelebihan kami berdua ialah kami dianugerahkan muka yang hampir serupa...ustazah disekola tidak dapat membezakan kami berdua malah semasa kami berjalan berdua ada yang mengatakan yang kami berdua sepasang kembar memandangkan ketinggian kami hampir sama...aku sayaaaaaaaaang sangat2 pada NORIZZATI BT ZULKEPLI...dan kebetulan hari ini adalah hari ulangtahun kelahirannya yang ke 21 tahun....ZATI, aku ucapkan semoga panjang umur & sentiasa dimurahkan rezeki selalu. semoga persahabatan kita sentiasa di redhai oleh ALLAH SWT...insyaallah..


saya mahu tagged :
kak anim
hana
ayu

1 comment: